Modul 1: Souvislosti, kontext, inspirace

Studijní část

Studijní část je podložená vybranými video - přednáškami z Národního semináře.

  • 1. Standard mediální a informační gramotnosti
  • 2. Výuka mediální výchovy na středních školách
  • 3. Princip otevřeného vzdělávání ve výuce mediální výchovy
  • 4. Knihovníci na předpis aneb ozvěny ACRL 2017
  • 5. Spolupráce se zahraničními dobrovolnicemi v SVKUL - příležitost pro neformální vzdělávání
  • 6. Inspiromat možností využití Kurzu práce s informacemi v prostředí knihoven
  • 7. Hra ve tvorbě Petra Nikla – Lekce informačního vzdělávání
  • 8. Vzdělávání knihovníků a uživatelů - spolupráce SŠ, VŠ a knihoven

Standard mediální a informační gramotnosti

Výuka mediální výchovy na středních školách

Princip otevřeného vzdělávání ve výuce mediální výchovy

Knihovníci na předpis aneb ozvěny ACRL 2017

Spolupráce se zahraničními dobrovolnicemi v SVKUL - příležitost pro neformální vzdělávání

Inspiromat možností využití Kurzu práce s informacemi v prostředí knihoven

Hra ve tvorbě Petra Nikla – Lekce informačního vzdělávání

Vzdělávání knihovníků a uživatelů - spolupráce SŠ, VŠ a knihoven

Evaluační část

Otestuje si nové vědomosti v závěrečném kvízu.

1. Jaká ze tří základních činností se NEOBJEVUJE v definicích informační gramotnosti?

Standard mediální a informační gramotnosti