Studijní část
Studijní část je podložená vybranými video - přednáškami z Národního semináře.
- 1. Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?
- 2. Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
- 3. Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací
- 4. Library advocacy prakticky
- 5. Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG
Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?
Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací
Library advocacy prakticky
Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG
Evaluační část
Otestuje si nové vědomosti v závěrečném kvízu.
1. Pokud má mít Vaše propagace na FB co největší efekt, je za ni nutno platit. Jaký je hlavní důvod?
Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?
2. Který typ příspěvků FB upřednostňuje?
Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?
3. Která ze zásad by se při tvoření videa měla rozhodně dodržovat?
Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?
4. Jak se nazývají onlinové kurzy, které jsou určeny široké veřejnosti?
Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
5. Který ze způsobů analyzování webu může být nejvíce chybový?
Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
6. V čem je koncepce online kurzu Nostis jiná oproti ostatním?
Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
7. Co nejsilněji kurzu Nostis pomohlo pro sebepropagaci?
Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
8. Jak se nazývá portál, na kterém se nacházejí ilegálním způsobem uložené vědecké články?
Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací
9. Jaký je hlavní rozdíl mezi znalostí a kompetencí?
Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací
10. Co by měla efektivní výuka informační gramotnosti především naučit?
Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací
11. Co je to knihovní advokacie?
Library advocacy prakticky
12. V jakém vztahu je knihovní advokacie s propagací?
Library advocacy prakticky
13. Který z cílů NEODPOVÍDÁ knihovní advokacii?
Library advocacy prakticky
14. Který přístup pomáhá řídit knihovnu podle skutečného stavu?
Library advocacy prakticky
15. Který nástroj legálně poskytuje banku obrázků zdarma?
Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG
16. Který způsob propagace produktu NENÍ efektivní?
Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG
17. Co je nejlepší propagací služby / produktu?
Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG
18. Který z motivů při propagaci funguje NEJMÉNĚ?
Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG
19. Který z uvedených online editorů NEUMOŽŇUJE pouze práci s obrázky, ale i s jinými objekty?
Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG