Modul 4: Komunikace a marketing v IV

Studijní část

Studijní část je podložená vybranými video - přednáškami z Národního semináře.

  • 1. Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?
  • 2. Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku
  • 3. Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací
  • 4. Library advocacy prakticky
  • 5. Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG

Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?

Marketingová strategie pro šíření e-learningového obsahu k otevřenému publiku

Smysluplná výuka kritického hodnocení kvality vědeckých informací

Library advocacy prakticky

Plakáty, emaily nebo Facebook? 3 kanály pro propagaci vašich lekcí IG

Evaluační část

Otestuje si nové vědomosti v závěrečném kvízu.

1. Pokud má mít Vaše propagace na FB co největší efekt, je za ni nutno platit. Jaký je hlavní důvod?

Sociální sítě 2018 - co ještě funguje a co už ani ne?